Szolgáltatásaink

  • könyvelés ( bizonylatok feldolgozása) Bt, Kft, egyéni vállalkozók, társasházak, egyesületek, alapítványok részére

*  ÚJDONSÁG : xml, csv, fileok átvétele a könyvelés számára, vevő és banki állományból
* ügyfelink tájékoztatása az őket érintő változásokról

*  az elkészült könyvelési eredményről, ÁFA egyenlegről feldolgozást követő azonnali tájékoztatás
* munkaszámos, projektszámra való könyvelés (költséghelyes)

  • bérszámfejtés
  • * időbér
  • * teljesítménybér
  • * keret munkaidő
  • * több műszak
  • * ideiglenes foglalkoztatás stb.
  • adótanácsadás
  • * vállalkozásoknak
  • * egyéni vállalkozóknak
  • * magánszemélyeknek (pl.ingatlan ügyletek bevallása, adózása)
  • SZJA bevallás elkészítése – nem csak szerződött ügyfeleinknek!
  • előző  évek önrevíziója – az előző könyvelésben talált súlyos hibákat, adóhiányokat, adótöbbleteket,  feltárjuk, kijavítjuk, hiányosságokat bepótoljuk.
  • konzultáció – mely szerződött ügyfeleinknek ingyenes
  • * hitel felvétel
  • * autó –lízing
  • * munkaügy
  • * GYES, GYED előkészítése
  • * Nyugdíjazás előkészítése
  • * Üzleti terv megbeszélése
  • * Pályázat megbeszélése, előkészítése
  • * Bármilyen más vállalkozását vagy gazdasági tevékenységét érintő kérdés
  • Végelszámolás könyvelése
  • Ügyfeleink hatóság előtti képviselete

A fenti szolgáltatásokat elsősorban  Nagytarcsa, Kistarcsa, Kerepes, Csömör, Gödöllő, Mogyoród, Isaszeg, Pécel, Budapest XIV, XV, XVI, XVII. kerületeiben működő vállalkozások, társaságok részére végezzük.

Közeljövőbeli terveink:

  • megfelelő belépési kóddal a számlázó programokból, bankokból adatátvétel
  • VIKI Könyvelő Asszisztens segédprogram használata, az ügyfelek jobb tájékoztatása és a munkafolyamatok jobb nyomon követése érdekében
  • Bylicy program segítségével, scennelt számlák „automatikus könyvelése”, ezzel  a nagytömegű számlák könyvelését gyorsítanánk meg.
  • Ügyfelek által küldött pdf formátumú bizonylatok könyvelése – ezzel megvalósítva a „papír nélküli” iroda működését. Ezt az egészen kicsi cégeknél tervezzük bevezetni működtetni – megspórolva az utazás, a posta és a papír költséget.
  • Távmunka alkalmazása – a jó munkaerők így távolabbról is „behívhatók” lesznek!